Blogul e4Ro a depasit de curand 7 ani de existenta

Blogul e4Ro a depasit de curand 7 ani de existenta, fiind creat pe 8 martie 2013. A porinit initial ca proiect ce trebuia sa inglobeze cate un subdomeniu pentru fiecare judet din tara, plus Bucurestiul. Apoi s-a orientat catre piata, ajungand o platforma de promovare a continutului creat de freelanceri – principala sursa de venituri in primii ani fiind crearea de continut pentru terti. Parea un drum bun, veniturile cresteau substantial d ela luna la luna. Apoi a urmat o alta schimbare de perspectiva: crearea de continut propriu si studiul cuvintelor cheie pentru site-urile din portofoliu.

Avand in vedere ca site-ul a crescut destul de repede ca autoritate, a fost posibil sa se urmareasca evolutia cuvintelor cheie pe prima pagina a motoarelor de cautare. Asa ca desi se dorea altceva la inceput, e4RO a devenit in anii urmatori o baza de articole scrise doar pentru a urmarii ce anume cauta romanii pe internet. Asa s-a ajuns la un venit substantial mai mare decat cel din scrierea de articole pentru altii, dar si timpul afectat mediului online s-a triplat.

Ce ne recomanda azi content writerii de pe portalul e4RO? Sa fim perseverenti si sa urmarim un tel pentru activitatea noastra online. DA, se pot castiga bani frumosi din blogging, mai ales daca ai un continut decent, care sa-ti permita monetizarea prin AdSense. Stiu ca multi cred ca vanzarea de articole de promovare pe propriul site poate aduce venituri, si chiar asa este. Doar ca faceti singuri o socoteala, cam cate articole ar trebui sa gazduiesti lunar, ca sa ajungi la 1000 de euro venit? AdSense iti poate aduce acest venit la un trafic de minim 5.000 de vizitatori pe luna. Nici nu e mult, daca te-ai obisnuit cu astfel de cifre, sau pare enorm cand te zbati la cateva zeci sau sute.

Blogul e4Ro nu are un trafic care sa-i asigure aceasta suma – 1000 de euro/luna – insa la cei aproape 1000 de unici pe zi, poate genera un venit frumusel. Sunt scrise peste 1.700 de articole unice, unele mai documentate, altele scrise doar pentru studiu. S-a trecut de la 250 de cuvinte pe articol la peste 300, iar planul este sa se ajuga la articole de peste 1000 de cuvinte. Acum se pune intrebarea cine va sta sa citeasca articole asa de lungi. Dar se pare ca Google te obliga sa cresti calitatea articolelor daca vrei sa ramai in competitie. Iar in Romania, cu siguranta este deja o competitie destul de mare.

La jumate de an: ce ne propunem sa realizam in 2020? In primul rand sa crestem calitatea subiectelor abordate, poate o tema noua, mai atractiva – tineti cont ca deja s-a ajuns la peste 90% trafic de pe telefoane mobile, deci nu ne mai concentram doar pe design-ul pentru desktop. Nu in ultimul rand ne propunem sa-i ajutam cu sfaturi pe tinerii bloggeri [ cand zic tineri, ma refer la cei mai putini albiti la par ca mine ]. Asadar dupa 15 ani de experienta in online si 7 pe acest blog, inca mai sunt multe de facut, putere sa avem si sanatate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *